Friday, July 16, 2010

assalamualaikum.....jumpe lagi dimalam sabtu yang indah ni.....sejak gua main blog ni...gua rasa gian plak nak mengarang....hihi best jugak main blog ni rupenye....hari ni gua keja sampai malam.....kul9 tat sat(tadi)baru balik umah......pas mandi tadi gua kuar gi beli makan..(malam ni pekena bihun bangdung plak)......hihi sedap.....bini gua pekena nasi goreng....(kedai paksu kt umah gua ni).....ni baru pas makan ni....sambil tengok king kong kt tv3...(tak best king kong ni)....da tak de cerita lain.....tengok jela....sambil 2 bini gua kat sebelah da tertido ni....hihi king kong yang tengok dia.....ooppsss!!!lupa....malam ni gua minum teh o panas......bini gua bikin....hihi gua jarang minum panas ni....tadi gua ingat ais batu ada lagi kat umah....tengok tengok da abis la....gua malas nak gi beli....sebab tu la minum panas malam ni....hihi...sebenarnye kalau bleh gua nak kurang minum ais..(tak elok untuk kesihatan)....tapi tak bleh la....sehari tak minum ais tak bleh duduk oo...(mana larat nak berdiri)....hehe apa la yang gua merapu ni....ok lah...gua tak de mood nak mikir apa nak tulis lagi...esok la kite sambung....ok jumpe lagi.....hati hati walau dimana anda berada.....agios...amigosst.....zasss!!!!!!!

No comments:

Post a Comment