Thursday, July 15, 2010

ceritera malam














.....hey!!!kite jumpa lagi....sebenarnye gua nak tido da nih....(pas tulis blog ni tido la)...malam ni gua makan burger je...(burger best kt umah gua ni)...tadi balik keja gua terus singgah beli...(2biji...bini gua 1)....pas mandi suma baru gua makan...sedap tol burger ni...pekena ngan teh panas....fuhhh!!!!best....


lepas pekena burger hingga menjilat jari...gua lepak lepak tengok tv.....(time ni bini gua punya turn pegang laptop....hehe(ikot turn gak).....


tengah asyik lepak lepak....pap...pap...pap...(bunyi tapak tangan)...ha sudah apa plak ni....hihi pe lagi....puteri gua la...merangkak kuar dari bilik.....(walaupun da bleh jalan)....hehe zara sedar.....tersentak dengan itu...maka terhenti lah seketika segala program....main laptop ngan tengok tv....hihi....layan zara jap....main ngan puteri gua jap.....

lama jugak la layan zara....hehe best main ngan zara....(comel...cam abah)....hihi(cam ibu jugak).....lebih kurang kat kul12 puteri gua pun menunjukkan tanda tanda dia nak ajak ibu dia masuk tido.....hihi(2 yang abah dia layan blog ni)....


weh!!!da lewat ni....esok gua keja pagi sampai malam....huhu(penatnye aku)....ok la pren semua....gua masuk tido dulu....bangun pagi gosok gigi...esok kite jumpa lagi....bye....zzzZZZZZzzzZZZZZzzzzz.....

~ahahahahh~

No comments:

Post a Comment